Rūgušpiens??!
Piektdienas pārdomu laiks.
Tās mēdz būt TIK īpašas! Tad mums ir mazliet ilgāka #kopābūšana arī pagarinātajā grupā, mēdz būt tāda radošāka darbošanās un ņemšanās un - bieži vien arī neliela refleksija, #vielapārdomām par aizvadīto nedēļu.
.Kā nu kuru reizi.

Zemes draugs. Darbs grupās.


Labo darbu nedēļas ikdienas mazie darbiņi
Ieskatīties "kreņķītim" tieši acīs! :)
Lielākoties mēs kaut ko mainām savā rīcībā tieši nepatīkamo
emociju dēļ, nevis tajos brīžos, kad viss gludi un saulaini... tā
nu tas ir... (Svarīgi gan pieskatīt to emociju intensitāti! Lai ir
"paceļami" un palīdzoši, nevis graujoši! Un tā robeža reizēm TIK
slidena! )
Emociju detektīvs
Protams. Kādreiz ( vienu no simts varbūt... ) tiešām, iespējams, problēma ir tajā, ka bērns varbūt

kas tad ir tā `uzvedība` ? - Vienkārši reakcijas uz kaut ko, kas notiek, vai ne? Un šīs reakcijas lielākoties ietekmē nevis zināšana vai nezināšana, bet PIEREDZE, kāda bijusi saistībā ar līdzīgiem notikumiem un - prasmes VADĪT impulsus, ko saņemam, prasmes vadīt emocijas, kas rodas.
.. ..
Savukārt, lai mācītos emocijas VADĪT, tās vispirms ir jāmācās atpazīt un PAMANĪT sevī. It kā taču TIK vienk;ārši! Taču- vai trenējam šo paši? Vai PALĪDZAM bērnam orientēties emociju pasaulē, izprast, kas ar viņu KAD un KĀPĒC notiek??
-- --
Mums nāca talkā #EmocijuDetektīvs ! 🥰
Sarunu aplis pie tējas. (Klasvadība. Apzinātība.)

💛Ielejam krūzītēs aveņu tēju (padodot viens otram! Arī TE jau notiek neliels vingrinājums. - Padodot pa apli tukšo krūzīti un tad - pilno, bērniem jānotur uzmanība šajā brīdī. Citādi izlīs.... Un kādam - jā - arī izlīs. Taču ar katru reizi tas notiek vērīgāk, uzmanīgāk, bērns mācās darīt precīzāk, būt "šeit un tagad", paredzēt notikumu utt. !
💛 Neviens nesāk vēl dzert, kamēr neesam katrs tikuši pie savas tējas krūzītes.
Pastkartes. "Citādā Rīga".
#DimantaBērni ! :)
KO APSKATĪT RĪGĀ? - Bērnu ieteikumi!
-- --
Rīgas 6.vidusskolas 3.d klase. 2024.gada februāris
Dimanta bērnu tējas laiks. 💛
Vēstījums vecākiem (mums - pieaugušajiem!) ...
Mani lieliskie #DimantaBērni pildīja aptauju (vispār - iesaku, iesaku, #iesaku tādas ik pa laikam! Par sajūtām skolā, savā klasē, par to, cik pamanīts un sadzirdēts jūtas - kā CILVĒKS, ne tikai kā skolēns! Cik novērtēts. Cik komfrtabli vispār. Un Tu kā pedagogs vari ieraudzīt lietas, kas ikdienā palikušas nepamanītas. UN nākošā lieta - lasot aptauju rezultātus, likt klāt arī #apzinātība nevērtējošo attieksmi! - t.i.- nevis ar sajūtu "vai, cik labi, priecājos ... Vai - nē, tā nevar būt! Skola taču dara tā un tā.... es taču cenšos tā un tā... Bērni taču dara tā un tā.... Vecāki taču ar vislabākajiem nodomiem... " utl. Šis NAV PAR taisnošanos :) Šis ir par SAJŪTĀM - tādām, kādas bērnam IR, KONKRĒTAJĀ BRĪDĪ. Tāda kā diagnostika, lai saproti, kur atrodas Tava komanda, kā jūtas, kam pievērst vairāk uzmanības, kurā virzienā pieskatīt procesus. 💞 Vai arī klusie un rātnie bērniņi ir gana pamanīti un sadzirdēti. Vai varbūt delveri tādēļ arī kļūst par delveriem, ka viņos vienkārši virmo TIK daudz ambīciju un enerģijas... u.c.u.c. :) )
Un aptaujas otra daļa bija 3 konkrēti jautājumi un apņemšanās - par
savu turpmāko soli, ko darīs, lai būtu labāk.
Tie 3 konkrētie jautājumi - mums jau labi zināmie -
Ko darīt vairāk, ko darīt mazāk, ko turpināt darīt.
Kādam klasē, kādam citam, vecākiem un - sev pašam.
Ielikšu te šajā reizē tieši vecākiem - JO - tas pilnīgi noteikti
varētu attiekties uz visiem, kuriem ir bērniņi šajā vecumā!
TĀ mūs - pieaugušos - redz mūsu mazie ķipari.
.. .. ..
No vienas puses - protams, nekā jauna. Visas psiholoģijas teorijas
par to pašu.
Taču , kad zini, ka to saka dzīvais, mazais Cilvēciņš, tas kļūst
ļoti, ļoti īpaši.
#vielapārdomām mum -
pieaugušajiem .... (Un , mīļie skolotāji, IR VĒRTS veikt šādas
aptaujas. Lai vairāk pamanām un vairāk sadzirdam, kas mājo tajā
Dvēselītē... )
.. .. .. ..
👉
Ko ieteiktu vecākiem darīt vairāk? :
💚Pievērst
drusku vairāk uzmanību.
💚Būt
mazliet jaukākiem.
💚
Klauvēt pirms ienāk istabā!
💚
Vairāk mammai taisīt ēst.
💚
Pavadīt vairāk laika kopā.
💚
Būt stingrākiem pret bērniem.
💚
Atbalstīt.
💚
Lai viņi vairāk mani samīļo, pirms eju gulēt.
💚Vairāk
mani iedvesmot.
💚
Viņi ir perfekti!
💚
Vairāk strādāt.
💚Klausīties
manī.
💚Vairāk
iet pastaigās.
💚Būt
kopā.
.. .. ..
👉
Ko ieteiktu vecākiem darīt mazāk?
🩵
Mazāk strādāt.
🩵
Uztraukties par daudzām lietām.
🩵
Lai tētis mazāk skatās telefonu.
🩵
Tētim - mazāk skandināt tumbiņu.
🩵
Mazāk ignorēt bērnus.
🩵
Tētim nespēlēt spēlītes katru dienu un mammai nestrādāt tik
daudz.
🩵
Mazāk dusmoties.
🩵
Mazāk tīrīt manu istabu.
🩵
Vēljoprojām - viņi ir perfekti!
🩵
Mazāk baidīties par mani.
🩵
Nebūt dusmīgiem pret CITIEM.
🩵
Mazāk neatļaut bērniem darīt lietas.
🩵
Mazāk tērēt naudu.
🩵
Mazāk nekustēties :)
.. .. ..
👉
Ko ieteiktu turpināt vecākiem darīt?
💛Strādāt
kārtīgi!
💛
Būt drosmīgiem!
💛
Turpināt taisīt man ēst.
💛
Pelnīt naudu.
💛
Runāt ar mums un spēlēties.
💛
Turpināt priecāties!
💛
Darīt, lai būtu labi!
💛
Lai viņi turpina man pamāt...
💛
Mīlēt……
💛
Būt sirsnīgiem pret mani.
💛
Būt perfektiem! :)
💛
Būt jaukiem.
💛
Turpināt strādāt.
💛
Būt labāks attiecībās.
💛
Turpināt būt priecīgiem.
💛
Turpināt mani mīlēt.
💛
Būt viņiem pašiem!
💛
Labi strādāt.
💛
Būt laimīgiem!
💛
Iet uz ballēm!
Tā kā, mīļie pieaugušie, mīļie vecāki - turpinām mīlēt, darīt, lai
būtu labi, iet uz ballēm un ārā un vienkārši - BŪT
LAIMĪGIEM!
P.S. Bildīte no "#LabāsPraksesRullis - bērni grupiņās
veidoja plakātus par to, kā varētu efektīvi likt lietā savas TIK
atšķirīgās stiprās puses, lai #kopābūšana būtu jaudīgāka,
patīkamāka un gaišāka. Šis - no viena plakāta
zīmējuma.
#mīlusavudarbu #komandāIRspēks Skolotāja dienasgrāmata. Skolas piezīmes.
Izaugsmes vieta
darītājiem #variJAdari
www.varijadari.lv #Koučingsizglītībā #DimantaVecāki #PadariPasauliParKripatiņuGaišāku
Augam kopā
... ... ...
Uzvarētāja gars
-- --

Lielā Talka, 2023
Mums šodien #LielāTalka. Lucavsalā. UN ne tikai mani uzvarētēj - #DimantaBērni , bet arī iepriekšējā lieliskā klasīte - nu jau piektie - ar superīgo audzināju Lelde Bitīte !
Vienkārši par sarežģīto
Pirkumu grozs
Pirkumu grozs ir tukšs.