Asociatīvo, metaforo kartīšu un uzdevumu izmantošana klasvadībā ( 4 h)
VAIRĀK PAR KURSU UN PIETEIKŠANĀS
METODES DARBAM SĀKUMSKOLĀ - BĒRNA POTENCIĀLA ATVĒRŠANAI UN PAŠVADĪTAM DARBAM ( 24 h)
VAIRĀK INFO PAR PROGRAMMU UN FORMĀTU!!!
KOMUNIKĀCIJA DARBĀ AR VECĀKIEM UN LABBŪTĪBAS VEICINĀŠANA PEDAGOGA IKDIENĀ ( 8 h)
Komunikācijas pamati mijiedarbībā ar vecākiem.
Kā veidot savstarpējo uzticību?
Kā mūs un skolēnu vecākus ietekmē mūsu uzskati?
Kas ir Karpmana trijstūris un kā tajā neiestrēgt?
Valodas nianses savstarpējās sarunās.Stresa vadība un labbūtības paņēmieni ikdienā, personīgās labbūtības “audits”.
Ilgtermiņa attiecību un labbūtības uzturēšana, personīgā plāna izveide.
ZOOM platformā
2025.gada 12., 19.februārī un 5.martā
no plkst.15.30 - 17.00
(ieraksts pieejams un noslēguma anketa aizpildāma līdz 13.03.2025)
Dalības maksa 35 eur
Vietu skaits ierobežots. Dalība tiek apstiprināta pēc rēķina apmaksas.
AUDZINĀŠANA - STŪRAKMENS MĀCĪBU PROCESĀ ( 8h)
8 h kursā “Audzināšana - stūrakmens mācību procesā” izskatītas un izvērt

ētas biežāk sastopamās problēmsituācijas audzināšanas darbā un piedāvāti risinājumi dažādu situācju profilaksei un uzvedības korekcijai.
Tematika:
Motivācija. Pašapziņa. Pamatteorija.
Grupa vai komanda? Grupas dinamikas attīstības posmi. Izaicinājumi un risinājumi. Metodes.
Struktūra sarunai ar skolēniem.
Sociāli emocionālo prasmju pilnveidošana. Konflikti. Metodes, prakse.
Uzvedības vadīšanas metodes, uzvedības korekcija. Atbalsta pasākumi, profilakse.
ZOOM platformā
2025.gada 20., 27.februārī un 6.martā
no plkst.15.30 - 17.00
(ieraksts pieejams un noslēguma anketa aizpildāma līdz 13.03.2025)
Dalības maksa 35 eur
Vietu skaits ierobežots. Dalība tiek apstiprināta pēc rēķina apmaksas.
Rakstiet, ja interesē kāda no programmām!
PROGRAMMAS :
Koučinga stratēģiju izmantošana mācību iestādē
Pieejams no 4.jūlija līdz 1.oktobrim, ar mājas darbiem dziļākai izpratnei un apgūtā integrācijā ikdienas darbā UN - ar iespēju saņemt atbalstu visa perioda laikā!
RAKSTI, JA VĒLIES UZZINĀT VAIRĀK! ŠOBRĪD PILOTPROJEKTA CENA - TIKAI 25 EUR!
Labbūtība, mācību gadu noslēdzot! - Ar mani viss ir kārtībā! :)
veidots tā, lai pedagogi gūtu gan teorētisku, gan praktisku ieskatu labbūtības
veidošanā un savu iekšējo resursu atjaunošanā.
Grupas dinamikas attīstība un lomas audzināšanas darbā

Sazinies ar mums, ja vēlies šo kursu savā mācību
iestādē!
Programmas mērķis: Grupas dinamikas attīstības etapu un lomu
atpazīšana ikdienas darbā un dziļāka izpratne par katras lomas
vēlmēm un mērķiem kopējā grupā jeb klasē, kā arī par izaicinājumiem
to vadībā.
Apzinātības praktizēšanas ietekme uz psihoemocionālo stāvokli mācību iestādē

Sazinies ar mums, ja vēlies šo kursu savā mācību iestādē
!
Programmas
mērķis: Pilnveidot pedagogu
kompetences sociāli emocionālās mācīšanās prasmju
pilnveidošanā , veicinot pašu un skolēna fiziskās, emocionālās un
kognitīvās pašregulācijas attīstību.
Vecāku un pedagogu savstarpējās komunikācijas problēmas un risinājumi

Sazinies ar mums, ja vēlies šo kursu savā mācību iestādē
!
Programmas mērķis: Pedagogu un vecāku savstarpējās
komunikācijas pilnveidošana. Pedagogu profesionālās prasmes
disociēties no situācijas attīstīšana. Valodas šablonu atpazīšanas
iemaņu trenēšana. Veselīga dialoga veidošanas prasmju
pilnveidošana.
PĀRBAUDES DARBU VEIDOŠANA SĀKUMSKOLĀ
✅ SOLO taksonomijas pamatdarbības principi;
STRESA UN EMOCIJU VADĪBA
pedagogu profesionālās pilnveides 8 h kurss "Sresa un emomciju vadība " - Sociāli emocionālo prasmju pilnveidošana. Konflikti. Metodes,
VAIRĀK PAR KURSU UN PIETEIKŠANĀS
No atsauksmēm par apzinātības kursu:
(Sandra Fišmeistare)
-- -- --"..Mani uzrunāja vārdi: Klausīties ar sirdi. tas ir laikam tas, ko šobrīd vēlētos pacelt. Jo ļoti nomāc dzirdot, kā skolotāji izsaka savus spriedumus, nemaz necenšoties saklausīt, ko saka skolēns vai par ko klusē..."
(Irina)
KLASES VIDE - PIEJAMA UN ATBALSTOŠA
No atsauksmēm:
" Bija ļoti daudz vērtīgā - sākot no teorētiskā materiāla, kas ļāva paplašināt redzesloku par vidi plašākā nozīmē, kā arī praktiskām lietām. Ierakstu klausījos pat 2 reizes, lai vēl vairāk dzirdētais paliktu atmiņā. Otro reizi klausoties, atzīmēju ļoti daudz knifiņu, kas var palīdzēt atvieglot ikdienu. Izcila doma bija par audumu, par grāmatu marķēšanu, t.s. ,,pastiņu", jautājumu burku, pasaku namiņu. Un vēl.. kaut arī tas netika minēts, bet, skatoties un klausoties piefiksēju, ka man regulāri bērni klasē jautā par dienas datumu. Tad nu ievēroju, ka vienā fotogrāfijā bija noplēšamais kalendārs. Problēma atrisināta. Šodien nopirku noplēšamo kalendāru, lai rīt skolēnu klārtbūtnē to piestiprinātu pie sienas. Un tā radās vēl citas idejas, ko īstenot. Pat viena fotogrāfija spēj tik daudz iedeju iedot! Un tā varētu turpināt." (Laura Rieksta)
-- -- --
METODES DARBAM SĀKUMSKOLĀ, KAS VEICINA BĒRNU IESAISTI, DOMĀŠANU UN PAŠVADĪTU MĀCĪŠANOS
AR PROGRAMMU VARAT IEPAZĪTIES ŠEIT
APZINĀTĪBAS PRAKTIZĒŠANAS IETEKME UZ PSIHOEMOCIONĀLO STĀVOKLI MĀCĪBU IESTĀDĒ
AR PROGRAMMU VARAT IEPAZĪTIES ŠEIT
Pirkumu grozs
Pirkumu grozs ir tukšs.